17 Mart 2015 Salı

Alt Açma Minderleri ve Battaniyeler



 

 
     Son 34 gün...Bebek geldikten sonra fotoğraf çekmeye vaktim olmayacağını bildiğim için haftasonu odayı biraz fotoğrafladım.Perde ve halı henüz yok.Onun için odanın genel görünüşünü daha sonra yayınliyciyim:)
    En üstte uyku seti ile takım olan alt açma minderi(Funnababy).Onun altındaki battaniyeli bir alt açma minderi.yalnız su geçirmeme özelliği yok(Aziz Bebe).Fiyatları 50'şer TL.
 
     Battaniyelere gelince;bir tane numunelik örgü battaniyemiz var.Modelini netten beğendim ve siparişle yaptırdım.Açılmış halini sonra yayınlarım inş.Kaşmir battaniye Özdilek(27TL),sağda en üstteki hazır örgü battaniye soft touches(39TL),zebra desenli battaniye LCW(fiyatını hatırlamıyorum),altında English Home'dan aldığım bir battaniye var.İndirimdeydi ama fiyat hatırlamıyorum.Son olarak alt açma minderinin battaniyesi...Umarım aldıklarım yeterli olur.Bebekle alışverişe çıkmak istemem çünkü.Tam bir işkence oluyor:)

Hiç yorum yok: