14 Ocak 2010 Perşembe

Benim Adım Kırmızı!


Gaziantep yemenisi.


Tık!

9 yorum:

minimalist dedi ki...

bu ne şeker şey öylee. Çok güzeeelll.

Urfa Tutkunu dedi ki...

Bu yıl Antep'e gittiğimde görüp fotoğraflamıştım yemenileri. Gerçekten çok güzeller. Ve bence sağlıklılar doğal malzemeden olduğu için. Ama oldukça pahalılar :)

CAHİDE dedi ki...

Ben bilirim bu yemenileri,ama oradayken almadığıma çok pişmanım...

tub@ dedi ki...

çok şekerr :D

Mavi Elmas dedi ki...

İlginç, güzel.. yöresel şeylere bayılıyorum.

beste dedi ki...

ben yemeni basa ortusu saniyordum demek bunlara da yemeni deniyor kirmizi olunca akan sular duruyor:)

Aysultan... dedi ki...

Çok cici :)))

Bulbulunyeri dedi ki...

Canım,
bloguma uğrar mısın? Dostluğa davetin var.
Sevgiyle kal.

sevgi dedi ki...

ilginç vede şirin
doğallığı çağrıştırıyor ...
sevgilerle..