2 Mart 2010 Salı

Natural Oyuncak

Bu mini mini mutfak aletlerini bir arkadaşımın kızı için aldım.Çok şekerler değil mi;insana ''kızım olsaydı'' dedirtiyor.Bakalım yerine ulaşacak mı,heveslisi çok.

Alüminyum,ahşap ve kumaş...Tencerenin içinden bir kaç tane ufak plastik kaşık çıktı ama onları görmezden geldim:)
Alüminyum doğal bir element.Ahşap da doğadan.Kumaşın naturalliğini şimdi tartışmayalım:)
Velhasılı eski insanlar oyuncaklarını bu malzemelerden üretiyordu.Ne olduysa bilimsel başarılardan sonra oldu.Bir kaç şey icad edince Allah'ın nimetlerine burun kıvırmaya balşadık.Artık mobilyalarımız bile gerçek ahşap değil:(

5 yorum:

minimalist dedi ki...

gerçekten çok şirinler; insanın çocuk olası geliyor...

iffetin günlüğü dedi ki...

Bizim çocukların ahşap oyuncaklara hevesi yok.Ben onlara alır gibi yapıp kendime almıştım bir kaç şey..Bu takıma da bayıldım.

Bulbulunyeri dedi ki...

Canım,
ne şirinler öyle. Kız çocukları bunların gerçekleriyle oynamaya bayılıyorlar. Bunu görünce kuzucuk nasıl sevinecek kimbilir. iyi günler de kullansın.
Haklısın teknoloji beraberinde yenilik adı altında hızla tüketilen ve zararlı şeylere yöneldi. Kimsede şikayetçi olmayınca aldı başını gidiyor. Bir dur demek gerek ama nasıl.
Sevgiyle kal.

Tijen dedi ki...

Şu dünyanın nimetlerine aşık olmamak mümkün mü? Sevgiler gönderiyorum Antep'e. Dilerim güzel bir gündür sizin oralarda.

mandalincikmazi dedi ki...

Çok güzeller inan oyuncak olduğunu yazmasaydın gerçek sanardım....
İnsanın alıp bunları evinin bir köşesine dekor yapası geliyor...
Sevgiler......