1 Aralık 2009 Salı

Benim Adım Kırmızı!




6 yorum:

beste dedi ki...

gectigimiz yil ogrendigim bir laf var cok hosuma gitti belki biliyorsunuzdur. uc kurus fazla olsun kirmizi olsun diye:)kilim yastiklara bayildim.

Krema Tadında dedi ki...

güzel fotolar :)

Kitchen Sweet Kitchen dedi ki...

Evet o espriyi ben de sık sık kullanırım:)

leyya dedi ki...

uffff ne hoş resimler.doğunun kızı oldugumdan mıdır nedir hem kırmızısını hem kültürünü seviyorum.

telis kumaşı eminönünde gördüm ama gaziantepte nasıl bulunur onu bilemiyorum:)
selamlar

Damak Tadı dedi ki...

Çok hoşlar hepsi..Kırmızının hali başkadır..))


Sevgilerle..

Mavi Elmas dedi ki...

En çok merak ettiğim şehirlerin başında geliyor. Çok güzel renkler sergiliyor insana. Bir karadeniz turu birde güneydoğu turu hayalim. Az kaldı inşallah bahara bende buraların fotoğraflarını yayınlayabileceğim.