30 Kasım 2007 Cuma

Köfte Çorbası


Köfteler için malzemeler:
_Yarım çorba kasesi kıyma,
_Birkaç dal maydonoz,
_1 adet ufak soğan,
_Biraz yumurta,
_Ekmek içi(Ben bayat ekmekleri robottan geçirip bir kavanoza koyuyorum.Köfte yapacağım zaman çıkarıp kullanıyorum.)
_Tuz ve baharatlar,
Tüm malzemeleri karıştırıp ufak köfteler yapıyoruz.Bir tencerede margarin ve bir çorba kaşığı unu,unun kokusu çıkana kadar kavuruyoruz.Salçayla da biraz kavurup suyunu ekliyoruz.Kaynamaya başlayınca köfteleri ilave edip orta ateşte köfteler iyice pişinceye kadar kaynatıyoruz.
Tarifi Sevgili Melek'in bloğundan aldım fakat bazı değişiklikler yaptım.Orjinal tarif için tıklayın.
Haşlanmış nohut atılırsa içine çok daha güzel olur.

1 yorum:

Melek* dedi ki...

canım sağolasın yaptığım tariflerin denenmesi benim için büyük mutluluk:)görünüşü çok güzel tadınında güzel olduğuna şüphem yok ellerine yüreğine sağlık