22 Ekim 2007 Pazartesi

Yöresel Antep Yemekleri

Sizlere Antep mutfağını tanıtmak konusunda çok azimliyim.Fakat hala evde yuvarlama yapmayı becerebilmiş değilim.O yüzden ben de kalktım,yuvarlama yapan bir yere gidip hem fotoğraflarını çektim hem de afiyetle yedim.Burası 'İncilipınar Antep Sofrası', Antep'te çok bilinen bir yer ve turistlerin uğrak noktalarından birisi.











Otantik bir ortam,su sesi,şark usulü sofralar...Her şey güzel.






YUVARLAMA (ya da Yuvalama)

EKŞİLİ UFAK KÖFTE FINDIK LAHMACUN ve AYRAN


EKLEME:Bu mekan 2008 yılı itibariyle artık yok.Antep yöresel yemeklerini tatmak isteyenler için bazı adresler; Aşina ya da Yörem

3 yorum:

Melek* dedi ki...

yerlerden çok yemekleri daha güzel gözüküyor bu arada o fındık lahmacun hiç buralardaki gibi değil ordakiler bir başka güzel gelmişti bana baharatından falan olabilir tabi herşeyi yerinde yemek lazım...güzel resimlerini bekliyoruz..

ab-ı hayat dedi ki...

Merhaba,

Antep yemeklerini çok sevdiğimden olsa gerek,hayranlıkla baktım resimlere.Kilis'li Ayşe ablacığım sevdirmişti bana o güzelim Kilis yemeklerini.


selamlar...

Kitchen Sweet Kitchen dedi ki...

Bekleriz güzel Antep'imize:)Teşekkürler yorumlarınız için.