29 Ekim 2007 Pazartesi

Yumurtalı Ispanak


Malzemeler:
_1 kilo ıspanak,
_1 adet büyük boy soğan,
_3-4 adet yumurta(kişi sayısına göre),
_1 yemek kaşığı salça,
_Tuz,kırmızıbiber.
Yapılışı:Ispanakları iyice yıkayıp doğrayın.Bir tencereye zeytinyağı koyup soğanları ekleyin,pembeleşinceye kadar kavurun.Salçasını koyun,ıspanakları azar azar karıştırarak ilave edin.Ispanakların yarısından daha aşşağı seviyesine kadar su koyun ve 15 dakika kadar orta ateşte pişirin.Pişme işlemi bitince kapağını açın,yumurtaları kırın,ocağı kısın ve kapağı kapalı olarak bir kaç dakika daha bekletin.Afiyet olsun.

5 yorum:

Melek* dedi ki...

acaba yemekmi güzel tabak süslemenmi:)
tartışılır tabi tadının güzel olduğu tabağının güzel düzenlenmesinden belli ama değilmi:)

NiNo dedi ki...

ellerine saglik canim ssunumun harika olmus bitseydi eger :) benim bu ucuncu unv olucakti tabii o zaman 3. yu okurmuydum bilemiyorum :D birisi 1. sinifin ikinci doneminden digeri ise ikinci sinifin 2. doneminden birakilmis iki yarim unv var :D bir tam eder mi :D anlicagin eger pes etmezsem bu ilk olacak en azindan bitirdigim :D sevgiler tesekkurler

Kitchen Sweet Kitchen dedi ki...

Domatesle biberden ne güzel çiçek yapılıyomuş,kendim bile şaştım:)Teşekkürler yorumlarınız için.Nino azmin elinden bişey kurtulmaz.Önemli olan çok istemek ve çok çalışmak.Sonrası da Allah'ın takdirine kalmış.Üç kez üniversite sınavı kazanmak da herkese nasib olmaz doğrusu.

ab-ı hayat dedi ki...

Merhaba,
Anneannemin sıklıkla yaptığı bu yemeği görünce çocukluk anılarıma gittim,bir de patateslisini yapardı kuzinesinin fırınında nasılda lezzetli olurdu.

not:Bu yazıya yorum bırakmak çok zor oldu,inatla devam ediyorum.


sevgi ve selamlar...

Kitchen Sweet Kitchen dedi ki...

ab_ı hayat,benim de başıma geliyor bazen.Bağlantıdan kaynaklanıyor sanırım.Türk Telekom sağolsun(!)